10 de abril de 2011

ESPADELLES




7 comentarios:

Dieselryder dijo...

Muy bonitas las fotos. Un saludo.

Anónimo dijo...

Muchas gracias. un saludo

alnomar

albertyky dijo...

que passa Ramonnnnnnnnnnnnnn no hauras estat escalant a Torrelles? val, val ... com vas trobar el meu blog? doncs si ja veus aqui estic equipant com ja et vaig comenta a la panxa del bou... bé millor dit NETEJANT i equipant aquestes zones encara verges de roca, molta feina i poca pasta ja saps com va això però l'esforç bé val la pena ara tinc un contacte de Edu Viana que viu a Gavà, igual el coneixes aquest va equipar moltes vies juntament amb la penya de Mont-ral, Mussara etc és a dir, Pep Masip, Luis de Mont-ral, Pep, Pascual, Marius, Josu etc,el que ja equipat fins ara que surt al blog m'ho he currat tot sol però els nous sectors descoberts m'ajudara aquest noi, de moment estem netejant camins i bases de paret però pot quedar una petita escola curiosa, vingua records ja et portare una samarreta aquest estiu a Marga per col.laborar

Alnomar dijo...

No he estat a torrelles, però ja anirem quan vingui a pasar un cap de setmana a casa teva. Amb la samarreta ja pots contar, per cert doncs treus el parabolts? ja saps q tinc contactes ;-)

albertyky dijo...

Els parabols de 10 els puc aconseguir a 30 cèntims més IVA, dóna'm preu i la quantitat mínima plis

albertyky dijo...

M´estic quedant sense parabolsssssssssssssssssss.....

albertyky dijo...

ramonnnnnnnnnnnnn contestaaaaaaa